De Razende Reporter

Blijf op de hoogte van de nieuwste trends!

Met jouw website internationale bezoekers binnenhalen?

Als je je bedrijf zo veel mogelijk wil laten groeien, wil je waarschijnlijk ook internationale klanten aantrekken. Dat kun je natuurlijk doen door ervoor te zorgen dat je website ook geschikt is voor internationale bezoekers. De teksten die hierop te lezen zijn moeten dus ook beschikbaar zijn in hun moedertaal of een andere taal die zij spreken. Maar als je op grote schaal internationale bezoekers wil trekken, dan is daar meer voor nodig dan alleen een simpele vertaling.

Vertalingen uitbesteden

Het is sowieso al verstandig om een vertaalbedrijf in te huren om jouw website te laten vertalen. Zij hebben allerlei verschillende soorten opdrachten en hebben dus overal ervaring in. Daarnaast hebben zij ook meerdere vertalingen die ze jou aan kunnen bieden. Deze zijn uiteraard allemaal op een professionele manier vertaald. Waarschijnlijk kun je zelf ook wel een aardig woordje Engels of Spaans, maar je wil natuurlijk niet het risico lopen dat je een foutje maakt in de vertalingen. Dat staat immers niet erg professioneel. Bovendien bespaart het inhuren van een bedrijf voor je vertalingen jou tijd en geld, want jij kunt je bezighouden met belangrijkere zaken. 

Search Engine Optimization 

Door een externe partij jouw site te laten vertalen, heb je een foutloze tekst en een vertaling die aansluit op jouw doel. Zij letten er dus ook op dat je zo goed mogelijk zichtbaar bent in zoekmachines. Zo kun je bijvoorbeeld door het bedrijf Machielsen teksten laten vertalen met SEO optimalisatie. Zij schrijven dan de tekst op zo’n manier dat jouw website zo hoog mogelijk eindigt in de zoekresultaten van Google, waardoor jouw website meer bezoekers trekt. Daarnaast zorgen zij er ook nog eens voor dat de SEO-vertalingen die zij maken passen bij de doelgroep die jij wil bereiken. Zij geven ook advies om de site nog beter te maken en onderbouwen de keuzes die zij gemaakt hebben in hun vertaling.

Overige manieren

Als je internationale bezoekers wil trekken, kan het ook nooit kwaad om iemand in te huren of aan te nemen die verschillende talen spreekt. Als jij bijvoorbeeld veel Griekse klanten hebt, kun je wel iemand gebruiken die vloeiend Grieks spreekt. Hierdoor voelen de klanten zich meer op hun gemak en zijn eventuele problemen sneller opgelost. Zorg er daarnaast ook voor dat ze hun lokale valuta kunnen gebruiken. Dit zorgt er niet alleen voor dat de verkoop makkelijker gaat, maar ook dat het aantrekkelijker is voor je klanten om iets te kopen.

Verder Bericht

Vorige Bericht

Laat een reactie achter

© 2021 De Razende Reporter

Thema door Anders Norén